Prof. dr. Borut Milfelner je redni
profesor za področje marketinga in docent za področje turizma na
Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru. Njegova področja raziskovanja
so raziskava marketinga, interni marketing, marketing v turizmu in teorija
marketinga. Njegova bibliografija obsega več kot 430 enot od tega 59 objavljenih
izvirnih znanstvenih člankov, več objavljenih prispevkov na znanstvenih
konferencah, znanstvenih monografij in samostojnih znanstvenih sestavkov ali
poglavij v monografskih publikacijah. Sodeloval je v številnih (temeljnih in
ciljnih) projektih javnih agencij, ministrstev, organizacij, Evropske unije ter
v aplikativnih projektih za slovenska in mednarodna podjetja.
V okviru raziskovanja v marketingu se prof. dr.
Borut Milfelner osredotoča na raziskovanje vedenja odjemalcev in zaposlenih v
podjetjih s poudarkom na trajnostne in digitalne vidike (npr. zelena potrošnja,
dobro počutje zaposlenih, dejavniki adopcije digitalnih tehnologij).