Vpis

Portal za usposabljanje kadrov

Skip Navigation Linksusposabljanje2

PoUK - PrijavaPodrobnosti

  • naslov

    Praktična uporaba orodja Canva pri študiju in v projektnem delu (1. del)

  • izvajalec

    Tanja Ciglarič

  • institucija

    Univerza v Mariboru

  • izvajalec

    Tanja Ciglarič

  • trajanje

    120 min

  • predavanje

    delavnica

    konferenca

    seminar

    tečaj

    RCUM
    izobraževanje

    Na delavnici bo predstavljeno, kako lahko v praksi uporabite orodje Canva pri študiju in v projektnem delu.
  • točke

    0

  • namenjeno

    zaposlenimštudentomzaposlenim in študentom + zunanjim udeležencem

  • organizator

    Oddelek za raziskovalno in umetniško dejavnost UM (Mateja Praprotnik Vidonja)

  • Datum: 09.05.2025

  • Ura: 09:00

  • Rok prijave: 08.05.2025

  • Prostor: MS Teams

  • Naslov:

  • 46 prostih mest od 50

vsebina

Delavnica bo zajela naslednja področja:
  • Hiter pregled po Canvi
  • Razlika med brezplačno in plačljivo varianto?
  • Osnovna orodja za oblikovanje
  • Kako uporabljati predloge in jih oblikovat?
  • Kako kreirate grafike po meri?
  • Kako in v kakšnih formatih lahko prenesete grafike?
  • Dodane aplikacije v Canvi
  • Kako reirati objave za družbena omrežja?
  • Kako kreirat infografike?
  • Kako kreirat animirane objave in videje?
  • Kako kreirat video vsebine?
  • Kako kreirate prezentacijo?
  • Uporabne funkcije in triki.

cilji

Na delavnici v dveh delih (2. del bo potekal 12. maja 2025 preko iste MSTeams povezave) se boste naučili uporabljati orodje Canva za enostavno in kreativno oblikovanje privlačnih projektnih, spletnih in družbenih vsebin s pomočjo predlog, osnovnih orodij in naprednih AI funkcij. Na 2. del delavnice se je potrebno posebej prijaviti. 

izvajalec

Tanja Ciglarič je izkušena marketinška svetovalka z več kot 17 letnimi izkušnjami na področja digitalnega marketinga.  Z svojo blagovno znamko Marketing malih podjetij pomaga številnim podjetjem z novim znanjem iz področja marketinga, v zadnjem letu pa se je posebej specializirala za marketing na družbenih omrežjih. S praktičnimi delavnicami in seminarji želi podjetnikom približati digitalni svet, ker opaža, da je še veliko podjetij, ki ni pripravljena na bodoče potencialne kupce mlajše generacije. Je tudi solastnica in marketinška direktorica revije INTERNET, s katero želijo združiti vse strokovnjake digitalnega marketinga in skupaj povečati digitalno pismenost Slovencev. Prav tako je mentorica podjetnikom v Start up Maribor in na SPIRIT Slovenija. Prav tako je zunanja predavateljica na Višji šoli Academia in predava na različnih fakultetah.
2212
0
2