Vpis

Portal za usposabljanje kadrov

Skip Navigation Linksusposabljanje2

PoUK - PrijavaPodrobnosti

  • naslov

    Oblikovanje učnih načrtov v pilotnem sistemu za razvoj kurikula UM s poudarkom na učnih izidih in kompetencah

  • izvajalec

    doc. dr. Boštjan Vlaovič

  • institucija

    Univerza v Mariboru

  • izvajalec

    doc. dr. Boštjan Vlaovič

  • trajanje

    90 minut

  • predavanje

    delavnica

    konferenca

    seminar

    tečaj

    RCUM
    izobraževanje

    V okviru NOO pilotnega projekta Agilni razvoj izobraževanj in mikrodokazil smo  pristopili k razvoju sistemske podpore razvoju vseh oblik izobraževanj s podporo kompetenčnim okvirjem in razvoju klasifikacije kompetenc UM. Pri tem je nepogrešljiva vzpostavitev digitalne podpore oziroma platforme za povezljivost informacij o kompetencah, pridobljenih v okviru študijskih programov in krajših oblikah izobraževanj, ki se lahko povezujejo z naborom identificiranih potreb trga dela in družbe. Na delavnici bomo predstavili sistem za upravljanje s kurikulom, ki ga vse članice UM že uporabljajo za razvoj krajših izobraževanj, na UM FERI pa se pilotno uporablja tudi za razvoj rednih študijskih programov. Poseben poudarek bo na oblikovanju učnih izidov in povezovanju s kompetencami s podporo umetne inteligence. Na izobraževanje ste vljudno vabljeni vsi, ki sodelujete pri razvoju krajših izobraževanj, nosilci učnih enot pri rednih študijskih programih in vsi, ki tovrstne dejavnosti načrtujete v prihodnje.
  • točke

    0

  • namenjeno

    zaposlenimštudentomzaposlenim in študentom + zunanjim udeležencem

  • organizator

    Dogodek organizira Oddelek za razvoj in študentske zadeve (Danilo Majcen).

  • Datum: 24.04.2025

  • Ura: 12:00

  • Rok prijave: 23.04.2025

  • Prostor: MS Teams

  • Naslov:

  • 57 prostih mest od 150

vsebina

  • Razvoj študijskih programov in krajših izobraževanj
  • Sistem za razvoj kurikula UM (CMS)
  • Oblikovanje učnih načrtov v skladu s procesi notranjega upravljanja in spremljanja kakovosti
  • Kompetenčni okvirji in klasifikacie kompetenc
  • Povezava učni izidov s kompetencami

cilji

  • Primerjanje obstoječega postopka razvoja izobraževanj z uporabo sistema za upravljanje kurikula UM.
  • Razlikovanje med kompetenčnim okvirjem in klasifikacijo kompetenc.
  • Presoja o ustreznosti kompetenčnega okvirja za vključitev v klasifikacijo kompetenc UM.
  • Ovrednotenje pomena ustreznega zapisa učnega izida in povezave s kompetencami.
  • Učinkovita uporaba umetne inteligence za povezavo učnih izidov s kompetencami.

izvajalec

Doc dr. Boštjan Vlaovič od leta 2019 opravlja funkcijo prodekana za izobraževalno dejavnost na FERI UM in je član Senata FERI UM ter Komisije za izobraževanje in študij UM. Leta 2021 je bil s strani rektorja imenovan v "Educational Board" projekta Evropske univerze Athena. Je vodja dveh projektov v okviru Načrta za okrevanje in odpornost (NOO): Razvoj prožnih učnih pristopov z mikrodokazili za digitalno in zeleno preobrazbo izobraževanja za prehod v Družbo 5.0, UM FERI in Agilni razvoj izobraževanj in mikrodokazil, rektorat UM. Vodi razvoj pilotnega sistema za upravljanje s kurikulom in klasifikacije kompetenc UM.

opombe

  • Na zahtevo prijavljene osebe bomo po dogodku zagotovili transkript (prepis) posnetka (izpopolni@um.si).
  • V kolikor se boste srečanju pridružili brez uporabe digitalne identitete, ob pridružitvi napišite vaše ime in priimek.
  • Predavanje se izvaja v okviru NOO projekta Agilni razvoj izobraževanj in mikrodokazil. Projekt sofinancirata Republika Slovenija, Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije, in Evropska unija – NextGenerationEU. Projekt se izvaja skladno z načrtom v okviru razvojnega področja Pametna, trajnostna in vključujoča rast, komponente Krepitev kompetenc, zlasti digitalnih in tistih, ki jih zahtevajo novi poklici in zeleni prehod (C3 K5), za ukrep investicija F. Izvajanje pilotnih projektov, katerih rezultati bodo podlaga za pripravo izhodišč za reformo visokega šolstva za zelen in odporen prehod v Družbo 5.0: projekt Pilotni projekti za prenovo visokega šolstva za zelen in odporen prehod.
2186
0
0