Sposobnost učenja in integriranja novih znanj v prakso je ena najpomembnejših kompetenc prihodnosti, v katero je potrebno sistematično vlagati. Namreč, boljše, kot imamo učne strategije in boljše, kot se znamo učiti in samoregulirati, učinkoviteje se lahko prilagajamo na nove tehnologije in nasploh višje zahteve vse hitreje spreminjajočega se okolja. Tudi World Economic Forum poroča, da bo v prihodnjih treh letih vsaj 50% zaposlenih moralo osvojiti nove veščine za uspešno opravljanje svojega dela, kar je še dodaten razlog, da več pozornosti usmerimo v aktivno učenje in samoregulacijske veščine.
Delavnica je namenjena vsem, ki želijo izboljšati svoje učne strategije in pridobiti veščine za učinkovito pridobivanje, razumevanje ter ohranjanje novega znanja.
Okvirna vsebina delavnice:
- Kako se ljudje učimo: pridobivanje, razumevanje in ohranjanje znanja, notranja in zunanja motivacija; kako ostati radoveden in odprt za nenehno učenje.
- Samoregulacija pri učenju: kako upravljati čas, energijo in osredotočenost; premagovanje prokrastinacije in obvladovanje motenj.
- Postavljanje učnih ciljev in spremljanje napredka: Blooova taksonomija učnih ciljev, SMART cilji za usmerjeno in merljivo učenje, orodja za spremljanje učnih dosežkov.
- Izbrane učne metode in tehnike: aktivno učenje, učenje z asociacijami in vizualizacijami, ponavljanje, povzemanje, učni zemljevidi…
- Prilagajanje učnih pristopov različnim izzivom: kako se učiti glede na težavnost, tip vsebine in osebne preference, Kolbovi učni stili, učenje iz napak in prilagajanje strategij.