Vpis

Portal za usposabljanje kadrov

Skip Navigation Linksusposabljanje2

PoUK - PrijavaPodrobnosti

  • naslov

    Izzivi uveljavljanja formativnega ocenjevanja v visokošolskem izobraževanju

  • izvajalec

    prof. dr. Barbara Šteh

  • institucija

    Univerza v Mariboru

  • izvajalec

    prof. dr. Barbara Šteh

  • trajanje

    90 minut

  • predavanje

    delavnica

    konferenca

    seminar

    tečaj

    RCUM
    izobraževanje

    Na delavnici bomo najprej opredelili formativno ocenjevanje in izpostavili njegove ključne značilnosti. V nadaljevanju se bomo vprašali, zakaj ga velja uveljavljati v visokošolskem izobraževanju in kateri so ključni dejavniki njegovega uspešnega vpeljevanja. Predstavljena bodo osrednja vodila za uspešno uvajanje in zagotavljanje kakovostnega študija.
    Dogodek bo izrazito "delavniško" naravnan, potekalo bo delo v manjših skupinah, udeleženci bodo pozvani, da imajo vklopljene kamere.
  • točke

    0,2

  • namenjeno

    zaposlenimštudentomzaposlenim in študentom + zunanjim udeležencem

  • organizator

    Dogodek organizira Oddelek za razvoj in študentske zadeve (Danilo Majcen).

  • Datum: 14.03.2025

  • Ura: 10:00

  • Rok prijave: 13.03.2025

  • Prostor: MS Teams

  • Naslov:

  • 22 prostih mest od 45

vsebina

  • Vprašanja, na katera je potrebno odgovoriti, ko načrtujemo, izvajamo in reflektiramo ocenjevanje.
  • Značilnosti formativnega ocenjevanja; nasprotja med različnimi nameni ocenjevanja.
  • Dejavniki formativnega ocenjevanja: kontekstualni dejavniki, vloga učitelja, značilnosti študentov, ipd. 
  • Ustvarjanje pogojev za ocenjevanje, ki podpira kakovosten študij.

cilji

  • Udeleženci spoznajo ključne značilnosti formativnega ocenjevanja. 
  • Reflektirali bodo lastno prakso ocenjevanja z vidika namenov, vsebine, načinov in posledic. 
  • Razumeli bodo, da je uspešno uvajanje formativnega ocenjevanja odvisno od interaktivnega delovanja številnih dejavnikov.
  • Zavedali se bodo pomena ustvarjanja priložnosti za učenje in dajanja kakovostne povratne informacije. 

izvajalec

Prof. dr. Barbara Šteh je doktorica psiholoških znanosti. Na Oddelku za pedagogiko in andragogiko Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani je zaposlena od leta 1993 in poučuje več predmetov. Raziskovalno se ukvarja s kakovostjo učenja in poučevanja, s spodbujanjem aktivnega učenja in samouravnavanja učenja ter uvajanjem kakovostnega ocenjevanja. Ob tem jo še posebej zanima kakovost univerzitetnega študija, spodbujanje in razvijanje kritične refleksije, razvijanje učeče se skupnosti ter profesionalni razvoj učiteljev. 

opombe

  • V primeru prijave, vas prosimo, da se dogodka zagotovo udeležite, saj je na voljo omejeno število prostih mest (45).
  • Udeležba na dogodku je za visokošolske učitelje Univerze v Mariboru ovrednotena z 0,2 točke.
  • Izvajalka dogodka ne dovoli snemanja in objave videa, avdia in transkripta (prepisa) dogodka.
  • V kolikor se boste srečanju pridružili brez uporabe digitalne identitete, ob pridružitvi napišite vaše ime in priimek.
2099
0
0