Vpis

Portal za usposabljanje kadrov

Skip Navigation Linksusposabljanje2

PoUK - PrijavaPodrobnosti

  • naslov

    Aktivni turizem v naravi: uspešno povezovanje teorije in prakse - primer Thompson Rivers University (Adventure Studies)

  • izvajalec

    doc. dr. Tomi Špindler

  • institucija

    Univerza v Mariboru

  • izvajalec

    doc. dr. Tomi Špindler

  • trajanje

    45 minut

  • predavanje

    delavnica

    konferenca

    seminar

    tečaj

    RCUM
    izobraževanje

    Skozi predavanje bo predstavljen model programa Adventure Studies na Thompson Rivers University (Kanada), ki je zasnovan na sistematičnem povezovanju teoretičnih vsebin z izkustvenim učenjem. Program predstavlja primer dobre prakse, kjer se akademsko znanje krepi in preverja skozi praktično delo v naravnem okolju, kar omogoča celostni razvoj kompetenc pri študentih.
  • točke

    0

  • namenjeno

    zaposlenimštudentomzaposlenim in študentom + zunanjim udeležencem

  • organizator

    Oddelek za izobraževanje in študij (edustudy@um.si)

  • Datum: 24.10.2025

  • Ura: 10:00

  • Rok prijave: 23.10.2025

  • Prostor: MS Teams

  • Naslov:

  • 30 prostih mest od 30

vsebina

Predavanje bo namenjeno predstavitvi koncepta aktivnega turizma v naravi in njegovih značilnosti, s posebnim poudarkom na vlogi izkustvenega učenja in praktičnega usposabljanja v procesu izobraževanja. Aktivni turizem, ki vključuje različne oblike športno-rekreativnih in avanturističnih dejavnosti v naravnem okolju, zahteva od izvajalcev visoko stopnjo strokovnega znanja, sposobnosti obvladovanja tveganj ter razumevanje trajnostnega upravljanja naravnih virov.

Kot primer dobre prakse bo predstavljen program Adventure Studies na Thompson Rivers University (Kanada), ki sistematično povezuje teoretične vsebine z terenskim delom in praktičnim usposabljanjem. Program temelji na prepričanju, da se kompetence prihodnjih strokovnjakov na področju turizma oblikujejo z združevanjem akademskega znanja, kritičnega razmišljanja in neposrednih izkušenj v naravi.

V ospredju predavanja bodo:

  • konceptualne značilnosti aktivnega turizma v naravi,
  • pedagoški pristopi, ki omogočajo uravnoteženo povezovanje teorije in prakse,
  • vloga terenskega dela pri razvoju strokovnih in osebnostnih kompetenc udeležencev,
  • primeri konkretnih učnih pristopov iz programa Adventure Studies,
  • možnosti prenosa in prilagoditve tovrstnih pedagoških rešitev v slovenski visokošolski prostor.

cilji

Udeleženci, udeleženke bodo:

  • razumeli koncept aktivnega turizma v naravi,
  • spoznali primer dobre prakse programa Adventure Studies v kontekstu povezovanja teorije in prakse pri poučevanju,
  • spoznali možnosti vključevanja terenskega dela v učne načrte.

izvajalec

Doc. dr. Tomi Špindler je zaposlen na Fakulteti za turizem UM kot visokošolski učitelj na področju turizma in opravlja delo prodekana za mednarodno sodelovanje. Njegovo primarno področje raziskovanja je športni turizem s poudarkom na aktivnem turizmu v naravi. Obenem skozi poučevanje deluje na področju trajnostnega turizma, organizacije prireditev ter praktičnega usposabljanja študentov.

opombe

  • Prosimo vas, da si za boljšo uporabniško izkušnjo na vašo elektronsko napravo predhodno namestite Microsoft Teams. 
  • Srečanju se pridružite z uporabo digitalne identitete UM, ki je vir podatkov za izdajo potrdila o udeležbi. 
  • Po uspešni prijavi na dogodek prejmete potrditveni mail in ločeno samodejni opomnik (dva dni prej) z elektronskega naslova izpopolni@um.si, kjer bo vključena MS Teams povezava do srečanja. 
  • Potrdilo o udeležbi bo na voljo v e-portfelju. 
  • Izvajalec dogodka ne dovoli snemanja in objave videa, avdia in transkripta (prepisa) dogodka.  

Predavanje se izvaja v okviru NOO projekta Učinkovito izobraževanje za zeleni in digitalni prehod. 
Gre za predavanje po končanem multiplikatorskem obisku. 

Projekt sofinancirata Republika Slovenija, Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije, in Evropska unija – NextGenerationEU. Projekt se izvaja skladno z načrtom v okviru razvojnega področja Pametna, trajnostna in vključujoča rast, komponente Krepitev kompetenc, zlasti digitalnih in tistih, ki jih zahtevajo novi poklici in zeleni prehod (C3 K5), za ukrep investicija F. Izvajanje pilotnih projektov, katerih rezultati bodo podlaga za pripravo izhodišč za reformo visokega šolstva za zelen in odporen prehod v Družbo 5.0: projekt Pilotni projekti za prenovo visokega šolstva za zelen in odporen prehod.
2366
0
0