Vpis

Portal za usposabljanje kadrov

Skip Navigation Linksusposabljanje2

PoUK - PrijavaPodrobnosti

  • naslov

    Igrificirajmo učno enoto v Moodlu UM

  • izvajalec

    Oddelek za izobraževanje in študij UM

  • izvajalec

    Oddelek za izobraževanje in študij UM

  • trajanje

    240 minut

  • predavanje

    delavnica

    konferenca

    seminar

    tečaj

    RCUM
    izobraževanje

    Pri igrifikaciji ne gre za igranje iger, temveč za uporabo pristopov, elementov in načinov razmišljanja, ki jih uporabljamo pri igranju iger. Z vključevanjem igrifikacije v visokošolski učni proces si z elementi iger (npr. lestvice, značke, točke, dosežki, stopnje, izzivi, časovne omejitve) prizadevamo povečati zanimanje in motivacijo ter vplivati na izboljšanje učnih izidov študentov. 

    O igrifikaciji lahko govorimo šele, ko vizualizacija napredka oz. druge ustrezne povratne informacije študenta spodbudijo k želenemu vedenju, ki spominja na vedenje ob igranju iger (npr. prikaz odstotka napredka in predlogi za nadaljnje aktivnosti, da bo odstotek višji). Moč igrifikacije je v učinku, ki ga ima na motivacijo študentov. Igrifikacija deluje le takrat, ko ima udeleženec za izvedbo aktivnosti na voljo primerno količino časa in je za njegovo raven znanja primerno zahtevna. 

    Moodle UM omogoča različne prilagoditve učne enote in vključitev elementov igrifikacije, ki bodo obravnavani v delavnici na daljavo.
  • točke

    0,2

  • namenjeno

    zaposlenimštudentomzaposlenim in študentom + zunanjim udeležencem

  • organizator

    Oddelek za izobraževanje in študij UM (edustudy@um.si).

  • Datum: 14.12.2023

  • Ura: 10:00

  • Rok prijave: 30.01.2024

  • Prostor: Moodle UM

  • Naslov:

  • 29 prostih mest od 50

vsebina

Delavnica na daljavo je osredotočena na:
  • Predstavitev teoretičnega izhodišča igrifikacije;
  • primere uporabe igrifikacije in izmenjavo izkušenj;
  • vtičnik Level Up XP za vpeljavo elementov igrifikacije; 
  • blok Rezultati dejavnosti za vpeljavo lestvice;
  • postopno odpiranje aktivnosti (učinek stopnjevanja);
  • možnosti uporabe časovnih omejitev za učinkovito upravljanje s časom;
  • značke,
  • pogoste napake pri vpeljavi igrifikacije.

cilji

Udeleženke, udeleženci delavnice boste:
  • Preizkusili nastavitve vtičnika Level Up XP.
  • Doživeli uporabo bloka Rezultati dejavnosti (lestvice) skozi oči študentk, študentov.
  • Pripravili izziv za študentke, študente.
  • Načrtovali vsebino učne enote po stopnjah.
  • Pregledali možnosti uporabe časovnih omejitev (blok Prihajajoči dogodki, odštevalnik časa in število poskusov ter časovni zamiki v dejavnosti Kviz).
  • Načrtovali in ustvarili značko v Moodlu.
  • Ovrednotili uporabnost elementov iger v vaši učni enoti.

izvajalec

V Oddelku za izobraževanje in študij UM pripravljajo izobraževalne dogodke za pedagoški kader UM na področju didaktične uporabe IKT v pedagoškem procesu, sodobnih učnih pristopov in trajnostnega razvoja, s čimer Univerza v Mariboru spodbuja oblikovanje okolja z najboljšimi možnostmi za poučevanje, ki so v sodobni, digitalno podprti družbi pogosto podkrepljene z IKT. Z razvijanjem spretnosti in digitalnih veščin za uporabo IKT v pedagoškem procesu se omogoči učinkovit prenos znanja od izvajalcev do študentov. Več informacij.

opombe

Udeležba na dogodku je za visokošolske učitelje, učiteljice in sodelavce, sodelavke Univerze v Mariboru ovrednotena z 0,2 točke. 

Delavnica bo potekala asinhrono na daljavo, v učnem e-okolju Moodle UM, do 21. 2. 2024.
  • V delavnico vstopite s samovpisom v učno enoto.
  • Udeleženci, udeleženke si lahko časovno dinamiko opravljanja aktivnosti prilagajate sami. Vsa navodila so na voljo v učni enoti delavnice.
  • Udeležencem, udeleženkam, ki uspešno zaključijo delavnico, bo potrdilo na voljo po zaključku delavnice v e-portfelju (po 21. 2. 2024).
1783
0
0