POMEMBNO:
- Prijavljeni bodo
prejeli povezavo do Microsoft Teams srečanja dan pred dogodkom z
e-naslova edustudy@um.si.
- Prosimo vas, da si za
boljšo uporabniško izkušnjo na vašo elektronsko napravo predhodno
namestite Microsoft Teams.
- Potrdilo o udeležbi bo na
voljo v portfelju.
- Posnetek dogodka bo na
voljo v OneDrive.
Predavanje se izvaja v
okviru NOO projekta Učinkovito izobraževanje za zeleni in digitalni prehod.
Projekt sofinancirata
Republika Slovenija, Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije, in
Evropska unija – NextGenerationEU. Projekt se izvaja skladno z načrtom v okviru
razvojnega področja Pametna, trajnostna in vključujoča rast, komponente Krepitev kompetenc, zlasti
digitalnih in tistih, ki jih zahtevajo novi poklici in zeleni prehod (C3 K5),
za ukrep investicija F. Izvajanje pilotnih projektov, katerih rezultati bodo
podlaga za pripravo izhodišč za reformo visokega šolstva za zelen in odporen
prehod v Družbo 5.0: projekt Pilotni projekti za prenovo visokega šolstva za
zelen in odporen prehod.
Usposabljanje zasleduje naslednje smernice
Evropskega okvirja kompetenc za trajnostnost:
1.
Poosebljanje vrednot trajnostnosti:
spodbujanje učečih se k refleksiji o vrednotah in stališčih v povezavi z
zaskrbljenostjo glede trajnostnosti, razvijanje vrednot v povezavi s
trajnostnostjo, učenje iz preteklih tradicij in dejanj za zagotavljanje
trajnostnosti, razvijanje empatije do planeta in skrbi za druge vrste.
2.
Sprejemanje kompleksnosti v trajnostnosti:
opolnomočenje učečih se s sistemskim in kritičnim mišljenjem, da pristopijo k
problemu trajnostnosti z vseh strani, da vrednotijo in razumejo informacije o
problemih na področju trajnostnosti, podvomijo v svoje vrednote, stališča in
razumevanje sveta ter jih spremenijo, opredelijo dejanske ali potencialne
probleme z vidika težavnosti, udeležencev, časa in geografskega obsega,
opredelijo ustrezne pristope k predvidevanju in preprečevanju problemov ter
pristope k blaženju že obstoječih problemov in prilagajanju nanje.
3.
Zamišljanje trajnostnih prihodnosti:
opolnomočenje učečih se z znanji in spretnostmi za prepoznavanje ukrepov za
doseganje trajnostnih prihodnosti, razvijanje ustvarjalnega mišljenja,
prožnosti in zmožnosti prilagajanja na nove okoliščine, predvidevanje in
izumljanje alternativnih scenarijev za trajnostnost, ko se spremembe dogajajo.