Vpis

Portal za usposabljanje kadrov

Skip Navigation Linksusposabljanje2

PoUK - PrijavaPodrobnosti

  • naslov

    Kako razumeti motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo in se nanjo ustrezno odzvati

  • izvajalec

    Radovan Radetić

  • izvajalec

    Radovan Radetić

  • trajanje

    90 minut

  • predavanje

    delavnica

    konferenca

    seminar

    tečaj

    RCUM
    izobraževanje

    Splošno mnenje, po katerem naj bi motnja pozornosti s hiperaktivnostjo (ADHD motnja) izzvenela v času odraščanja otroka in njihovega vstopa v adolescenco, ne drži. Raziskave kažejo, da gre za trdovratno razvojno motnjo, ki pogosto vztraja tudi v času zgodnje adolescence oz. v odrasli dobi. Tisto, kar razlikuje ADHD motnjo v tem obdobju od motnje v otroštvu, je dejstvo, da jo študentje pogosto ozavestijo, in se bolj ali manj z njo naučijo živeti. Do te ugotovitve pridejo sami s težavo, veliko lažje je, če imajo pri premagovanju te težave podporo staršev, učiteljev oz. profesorjev in širše skupnosti.
  • točke

    0,2

  • namenjeno

    zaposlenimštudentomzaposlenim in študentom + zunanjim udeležencem

  • organizator

  • Datum: 06.10.2022

  • Ura: 10:00

  • Rok prijave: 03.10.2022

  • Prostor: na daljavo - Microsoft Teams

  • Naslov:

  • 86 prostih mest od 150

vsebina

Vsebina dogodka vključuje:
  • ADHD ni izbira posameznika. 
  • ADHD zahteva razumevanje, ne kaznovanje.
  • ADHD ni usoda, je izziv.
  • Večina uspešnih ljudi, so osebe s prepoznano ali neprepoznano ADHD motnjo.

        cilji

        Udeleženci bodo po koncu usposabljanja sposobni: 
        • prepoznati ADHD motnjo, 
        • destigmatizirati osebe z ADHD motnjo, še posebej otrok in najstnikov,
        • oblikovati ustrezno okolje, znotraj katere lahko osebe z ADHD motnjo delujejo.

        izvajalec

        Radovan Radetić je zaključil izobraževanje za družinskega terapevta v nizozemskem programu Kempler in ga nadaljeval z geštaltom v izvedbi angleških predavateljev in supervizorjev. Poleg tega je končal izobraževanje v programu sistemske družinske terapije, ki ga je izvajala priznana avstrijska psihoterapevtka Gina Staininger, ki je veliko sodelovala pri delu z begunci iz Bosne in Hercegovine v obdobju vojne na tamkajšnjem območju. Radovan Radetić je zaključil tudi mednarodno dvoletno izobraževanje za mediatorja v Lucci (Italija), po programu »MIND – How to understand family conflicts in order not to make victims«. 
        Kot družinski terapevt in mediator z dolgoletnimi izkušnjami dela s posamezniki, pari in družinami. V Zavodu Aleksandra sodeluje  sodeluje kot ustanovitelj in programski vodja od 2006. V tem Zavodu ima tudi svojo dejavnost na področju motnje pozornosti s hiperaktivnostjo (ADHD motnja) in drugih motenj, tudi s področja nasilja.
        Poleg tega izvaja tudi različna izobraževanja in delavnice za vladne in nevladne organizacije. Redno sodeluje s policijo, ljubljanskim sodiščem, centri za socialno delo, šolami, vrtci, bolnišnicami, pedopsihiatrijo, psihiatričnimi bolnišnicami in se vključuje v mediacijske postopke v primeru težav, ko gre za družine priseljencev, družine, v katerih je prisotno nasilje, v preteklosti pa tudi za begunske družine. 
        Radovan Radetić izvaja tudi strokovna izobraževanja in delavnice za bodoče mediatorje. Po vzoru L. S. Benjamin je razvil lastno različico modela SASV (Strukturna Analiza Socialnega Vedenja), ki je edini tovrstni model za Evropo in nepogrešljiv pripomoček za šole vrtce, družine za razumevanje različnih vedenj.

        opombe

        • Udeležba na dogodku je za visokošolske učitelje Univerze v Mariboru ovrednotena z 0,2 točke.
        • Prijavljeni udeleženci boste prejeli URL povezavo do Teams srečanja najkasneje dan pred dogodkom.
        • Videoposnetek s podnapisi bo na voljo na YouTube kanalu MojaUM.
        • Za dodatne informacije se lahko obrnete na dr. Natalijo Špur: natalija.spur@um.si.
        1554
        0
        0