Vpis

Portal za usposabljanje kadrov

Skip Navigation Linksusposabljanje2

PoUK - PrijavaPodrobnosti

  • naslov

    Pedagoška mreža UM: Medvrstniško preverjanje in ocenjevanje znanja

  • izvajalec

    doc. dddr. Joca Zurc

  • izvajalec

    doc. dddr. Joca Zurc

  • trajanje

    90 minut

  • predavanje

    delavnica

    konferenca

    seminar

    tečaj

    RCUM
    izobraževanje

    Medvrstniško preverjanje in ocenjevanje znanja spada med formativne oblike preverjanja študentovega znanja, katerih osrednji namen je spremljanje, načrtovanje in evalvacija študentovega dela pri predmetu ter izboljšanje samoregulacije učenja in učnih strategij (Bakračevič & Pšunder, 2021). Vključitev študentov v vrednotenje izdelkov svojih kolegov predstavlja pomembno alternativo frontalnemu poučevanju ter razvija pomembne prečne kompetence na področju podajanja in sprejemanja povratnih informacij. Delavnica bo udeležence seznanila z možnimi načini izvedbe medvrstniškega preverjanja znanja z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije ter jih skozi primere uspešnih pedagoških praks in praktičnih vaj motivirala ter usposobila za samostojno izvedbo tega pedagoškega pristopa v spletnem učnem okolju UM eŠtudij. 

  • točke

    0,2

  • namenjeno

    zaposlenimštudentomzaposlenim in študentom + zunanjim udeležencem

  • organizator

  • Datum: 14.04.2022

  • Ura: 10:00

  • Rok prijave: 12.04.2022

  • Prostor: na daljavo - Microsoft Teams

  • Naslov:

  • 129 prostih mest od 150

vsebina

  • Preverjanje in ocenjevanje znanja v visokošolskem izobraževanju,
  • formativno preverjanje znanja ter vloga povratne informacije,
  • načini medvrstniškega preverjanja in ocenjevanja znanja z uporabo IKT,
  • predstavitev uspešnih primerov medvrstniškega preverjanja znanja pri predmetih na študijskih programih II. stopnje na Filozofski fakulteti UM,
  • praktična delavnica medvrstniškega preverjanja in ocenjevanja znanja v spletni učilnici Moodle UM – aktivnosti udeleženca in izvajalca.

cilji

Ob zaključku izobraževanja bodo udeleženci:
  • poznali razliko med preverjanjem in ocenjevanjem znanja ter različnimi oblikami preverjanja znanja,
  • razumeli vlogo povratne informacije v formativnem preverjanju znanja,
  • ozavestili pomen razvijanja kompetenc študentov za kritično podajanje in sprejemanje povratnih informacij na svoj izdelek kot tudi na izdelek kolega,
  • vzbudili interes za razvoj inovativnih pedagoških pristopov pri visokošolskem poučevanju s pomočjo sodobne IKT tehnologije,
  • znali načrtovati pedagoški proces z uporabo medvrstniškega preverjanja in ocenjevanja znanja ter pri tem samostojno uporabiti dejavnost Delavnica v spletnem učnem okolju UM eŠtudij.

izvajalec

Doc. dddr. Joca Zurc je visokošolska učiteljica na Oddelku za pedagogiko na Filozofski fakulteti Univerze v Mariboru, kjer poučuje predmete s področja kvantitativne in kvalitativne raziskovalne metodologije ter kineziologije. Pod okriljem Centra za podporo poučevanju UM in RCUM je uspešno opravila več kot 10 izobraževanj s področja uporabe spletne učilnice Moodle ter je aktivna članica Pedagoške mreže UM. Pri svojem pedagoškem, raziskovalnem in mentorskem delu posebno pozornost namenja alternativnim didaktičnim pristopom visokošolskega poučevanja z uporabo inovativne informacijsko-komunikacijske tehnologije. O svojih pedagoških izkušnjah je doslej predavala v okviru projektov Didakt.UM, Digitalna UL, INOVUP ter MoodleMoot na Hrvaškem.

opombe

  • Udeležba na dogodku je za visokošolske učitelje Univerze v Mariboru ovrednotena z 0,2 točke.
  • Prijavljeni udeleženci boste prejeli povezavo do Teams srečanja najkasneje dan pred dogodkom.
  • Za dodatne informacije se lahko obrnete na Natalijo Špur: natalija.spur@um.si.
  • Na zahtevo prijavljenih bomo po dogodku zagotovili transkript (prepis) posnetka (dostopnost@um.si).

1507
0
0