Vpis

Portal za usposabljanje kadrov

Skip Navigation Linksusposabljanje2

PoUK - PrijavaPodrobnosti

  • naslov

    Zakaj je učenje težko? Motivacijski in čustveni dejavniki učenja

  • izvajalec

    izr. prof. dr. Katja Košir

  • izvajalec

    izr. prof. dr. Katja Košir

  • trajanje

    90 minut

  • predavanje

    delavnica

    konferenca

    seminar

    tečaj

    RCUM
    izobraževanje

    Delavnica bo udeležencem skozi interaktivno predavanje in različne aktivnosti ponudila iztočnice, ki jim bodo omogočale refleksijo in boljše razumevanje in uravnavanje lastne študijske motivacije in lastnega procesa učenja. Spoznali bodo nekatere motivacijske vzorce, ki lahko predstavljajo oviro v procesu učenja, ter ozavestili kako odnos do neuspeha ovira ali podpre učenje. Krepili bodo miselno naravnanost k rasti ter naredili načrt, kako postopno spreminjati nefunkcionalna prepričanja in vedenjske vzorce v procesu učenja.
  • točke

    0

  • namenjeno

    zaposlenimštudentomzaposlenim in študentom + zunanjim udeležencem

  • organizator

  • Datum: 02.03.2023

  • Ura: 13:00

  • Rok prijave: 28.02.2023

  • Prostor: MS Teams

  • Naslov:

  • 81 prostih mest od 100

vsebina

  • Učenje: zakaj in kdaj je učenje težko? 
  • Strah pred neuspehom kot ovira v procesu učenja. 
  • Razlage (ne)uspeha in ciljne usmerjenosti kot pomemben dejavnik kakovosti študijske motivacije.
  • Miselna naravnanost kot ključni dejavnik konstruktivnega spoprijemanja z neuspehom.
  • Nefunkcionalni vzorci mišljenja in vedenja, povezanega s storilnostnimi situacijami (naučena nemoč, učno samooviranje, prokrastinacija, perfekcionizem): kako se z njimi spoprijeti?

cilji

Po delavnici bodo udeleženci:
  • bolje razumeli in znali uravnavati lasten proces učenja;
  • ozavestili in razumeli lastne vzorce pripisovanja (ne)uspeha, ciljne usmerjenosti in miselno naravnanost;
  • razumeli dinamiko nekaterih nefunkcionalnih motivacijskih vzorcev.

izvajalec

Izr. prof. dr. Katja Košir je doktorica psihologije, kot visokošolska učiteljica je zaposlena na Oddelku za psihologijo Filozofske fakultete Univerze v Mariboru. Predava bodočim učiteljem, psihologom in (inkluzivnim) pedagogom, sodeluje pa tudi pri programu pedagoško-andragoškega izpopolnjevanja za učitelje. Njeno raziskovalno delo sega pretežno na področje socialnih odnosov v šoli - vrstniških odnosov ter odnosov med učitelji in učenci ter njihovega pomena za učno vedenje učencev in njihovega merjenja. Je predstojnica Centra za vseživljenjsko izobraževanje na Filozofski fakulteti Univerze v Mariboru. Kot izvajalka različnih izobraževanj za strokovne delavce na področju vzgoje in izobraževanja si prizadeva za prenos znanstvenih spoznanj v prakso in učinkovito povezovanje in sodelovanje med akademsko skupnostjo in vzgojno-izobraževalnimi ustanovami.

opombe

  • POMEMBNO: Prijavljeni bodo prejeli povezavo do Microsoft Teams srečanja na dan dogodka z e-naslova edustudy@um.si.
  • Prosimo vas, da si za boljšo uporabniško izkušnjo na vašo elektronsko napravo predhodno namestite Microsoft Teams.
  • Potrdilo o udeležbi bo na voljo v portfelju.
  • Po dogodku bo na YouTube kanalu MojaUM objavljen videoposnetek s podnapisi (dostopnost@um.si).
  • Za dodatne informacije se lahko obrnete na Marušo Fabčič (marusa.fabcic@um.si).

1608
0
1